Közösségi média & tartalomgyártás

JAF Holz Ungarn

„A fa a mi világunk”

A JAF Holz Ungarn a hazai asztalosok, bútorgyártók, építőipari kivitelezők és barkácsáruház-hálózatok elsőszámú faipari alapanyag-szállítója.

 

KIHÍVÁS

Összetett kihívással találtuk szemben magunkat amikor megkezdtük a JAF Holz Ungarn közösségi felületeinek tervezését. Ügyfelünk portfóliója majd’ teljes mértékben lefedi a belső- és faépítészet termékspektrumát, így a feladatunk olyan márkatartalmi stratégia és rendszer létrehozása, amely egy felületen szolgálja ki az asztalosok, ácsok, faépítészeti kivitelezők, belsőépítészek, stb. igényeit.
Sőt, az értékesítési és image jellegű marketing célok mellet – a munkaerőpiaci adottságok okán – a közösségi média felületeknek támogatniuk kell a márka employer branding és toborzási folyamatait is.

 

MEGOLDÁS

E cél érdekében – szoros együttműködésben a marketing, hr és termékreferens csapatokkal – közösségi média csapatunk időt és energiát nem kímélve mélységében is megismerte a JAF Holz által forgalmazott termékek és szolgáltatások piacát, valamint az ezekhez tartozó célcsoportok igényeit, a márkával szemben állított elvárásait.
A piac és termékismeret fontosságát nem győzzük hangsúlyozni minden általunk kezelt márkaoldal esetén, azonban ez különösen igaz ha széles spektrumú B2C helyett egy szűk, szakértői közösségnek kommunikálunk, akik munkájukra hivatásként tekintenek, így a nekik tervezett tartalom sem lehet szakmaiatlan vagy generikus.

Szakértői csapatunk a JAF Holz Ungarn belsőkommunikációs, közösségi média és egyéb saját felületeire egyaránt készít szöveges, vizuális és film alapú tartalmakat.

 

VIDEÓS TARTALMAINK