CBA Magyarország
A CBA a legnagyobb hazai tulajdonban lévő kiskereskedelmi üzletláncok egyike, akik egy többfordulós és -szereplős tenderen végül csapatunkat választották ki – az akkor még grafikailag igen diverzifikált – sajátmárkás termékeik arculatának újratervezésére, egységesítésére.
A tervezés számos kihívást tartogatott, hiszen az új névnek és arculatnak egyfelől brand oldalról egy több évtizedes, a lakosság közel 100%-a által ismert márkát kellett reprezentálnia, másfelől pedig technikailag leképezhető kellett legyen közel bármilyen méretű, méretarányú, formájú, anyagú és gyártástechnológiájú csomagoláson is.
A tervezés során igyekeztük a logóba integrálni CBA márka esszenciális jegyeit és értékeit, úgy hogy már a logotípiához csatolt szimbólumnak is jelentéstartama legyen.
Ezt követően kezdődhetett meg a csomagolásrendszer fejlesztése, amit a siker érdekében már a tender fázisban is tucatnyi, később több száz termékvariánson teszteltünk.
A teljes arculatváltások egyik alappillére a fogyasztói visszajelzések kutatása, meghallgatása. Épp ezért arculati koncepcióinkat, valamint az egyes variációk fogyasztói fogadtatását tender fázisban magunk, ezt követően kutatópartnerrel közösen országszerte teszteltük.
Büszkék vagyunk rá, hogy az ügynökségünk falai között született új márkanév, valamint az arculati keretrendszer a CBA többszáz sajátmárkás termékén teljesedhetett ki.